Alfa Laval - Service i udfordrende tider

AL Service camp v1 200414-1920x480.jpg

 

Service i udfordrende tider

Vi lever alle i en udfordrende tid, hvor servicebesøg ofte ikke er mulige af sikkerhedsmæssige årsager. Vedligeholdelse og service af dit Alfa Laval-udstyr kan dog i de fleste tilfælde ske ved at forbinde dig og dit udstyr til vores serviceteknikere. Alfa Laval kan støtte dig, og du kan drage fordel af den enorme viden fra vores team af eksperter overalt.

 

 

 

Lube_oil_contact_us_640x360.jpg

Vores serviceteknikere er der for at hjælpe dig med fejlfinding og reservedele og sikre, at du i tilfælde af ikke-planlagt nedetid ikke står alene. Kort sagt sikrer Alfa Laval, at du stadig drager fordel af vores fremragende service, selv i disse usikre tider, så tøv ikke med at ringe til din nærmeste Alfa Laval-kontaktperson. Du kan også bruge kontaktformularen nedenfor. 

.
service kit 640x360

Parts planning to keep operations running

Our separation equipment is often running in process operations that simply cannot stop. Situations that disrupt supply chains can have catastrophic consequences production and the bottom-line. We have worked with many of our industrial process customers to develop a parts supply plan that ensures we have the right type and amount of maintenance kits and critical spare parts both on the customers site, as well as in our nearest distribution center to ensure that there would be no risk of downtime. Ever. Through a service we call Exclusive Stock, we can even create a customer specific supply plan. Our service experts, with years of experience in challenging separation applications, can help develop the right plan for your business. Effective parts planning will maintain uptime, assure business continuity, make sense for your bottom line, and give you peace of mind in a challenging time. 

Service finder nye veje i udfordrende tider

En Alfa Laval-raffinaderikunde i Houston, Texas, gennemførte tests af en centrifugalseparator. Der opstod et problem, og det blev nødvendigt at åbne og samle skålen igen for at kunne fortsætte. På grund af rejsebegrænsninger var det ikke muligt, at en Alfa Laval-produktekspert kunne tage ud til produktionsstedet. I stedet blev service udført af kunden via en AR-app, hvorigennem kunden på den måde fik fjernvejledning. Under videoopkaldet sørgede en Alfa Laval-ekspert for, at kunden udførte service på en sikker måde, og at testen kunne køres som planlagt. Og da separatoren er tilsluttet Alfa Laval IoT-portalen (ALIoT), har Alfa Laval-eksperten været i stand til yderligere at hjælpe kunden med dennes tests ved at følge deres driftsdata i realtid på afstand.

HSS 2_640x360.png

Tomato_640x360.jpg

Fjernsupport er omkostningseffektiv og god for miljøet

En Alfa Laval-kunde i det sydlige Australien ønskede en undersøgelse af deres MEP-ferskvandsgenerator, der bruges til at producere vand til en tomatfarm i den australske ørken. Da der ikke var nogen lokal kompetence til denne type anlæg, og da det ville have haft høje omkostninger og en betydelig miljøpåvirkning at sende en Alfa Laval-ekspert fra den centrale serviceorganisation, blev det besluttet at installere en feltgateway for at muliggøre fjernovervågning af installationen. Kunden installerede uden problemer gatewayen selv, og i mellemtiden blev et dashboard i Alfa Laval IoT-portalen (ALIoT) konfigureret til at efterligne kundens grænseflade og visualisere vigtige kørende parametre. Dette gjorde det muligt for Alfa Laval-eksperter at yde kunden support, give direkte feedback på justeringer og evaluere justeringerne efter nogle dage. Det giver også Alfa Laval-eksperterne mulighed for at yde kunden en effektiv support i fremtiden.  

Alfa Laval går den ekstra mil – så du ikke behøver

Alfa Lavals dekantercentrifuger anvendes ofte på fjerntliggende steder med drift under vanskelige forhold. I industrier som minedrift og boring kræver det timers kørsel eller uregelmæssige flyafgange at komme frem til dekantercentrifugerne for at justere dem. For at gøre det muligt for kunderne at se og justere udstyret via fjernadgang tilbyder Alfa Laval fjernovervågning og fjernbetjening. Disse tjenester gør det også muligt for Alfa Laval-eksperter at yde bedre support. Der bruges en feltgateway til at oprette fjernforbindelse til udstyret. En Alfa Laval-borekunde i Nordamerika fortæller: "Forbindelsen gjorde det muligt for os at diagnosticere et problem med den indgående strømforsyning korrekt, hvilket sparede os penge, da det gjorde det muligt at sende den rette servicetekniker ud for at reparere det udstyr, vi havde på stedet." Denne service åbner op for en mere intelligent drift, hvilket sparer tid og penge.

decanter_640x360.png

.

Er du klar til at oprette forbindelse?

Alfa Lavals tilknyttede tjenester giver mulighed for fjernsupport og forebyggende vedligeholdelse af din maskine med henblik på sikre en pålidelig oppetid, høj ydeevne og optimerede vedligeholdelsesintervaller. Kombineret med Alfa Lavals ekspertviden har du adgang til de vigtige oplysninger, du har brug for for at sikre, at din maskine leverer en enestående ydeevne gennem hele dens lange levetid.

Ready to connect logo 640x360
.

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Tøv aldrig med at kontakte Alfa Laval, hvis du har behov for service eller support. Kontakt din nærmeste kontaktperson hos Alfa Laval, eller udfyld formularen til højre.

 

AL_Service camp_v3_200414-640x360.jpg.png

Disse oplysninger gemmes og behandles i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.