Alfa Laval Kolding
Alfa Laval Kolding har gennem årene bevist sin evne til at leve op til kvalitet ved at opfylde kundernes krav og forventninger. Med fokus på forebyggende og løbende forbedringer er der opstillet nedenstående politikker.
For vore medarbejdere vil vi opnå:
- at skabe et åbent, udfordrende og uformelt samarbejde mellem alle medarbejdere og niveauer i organisationen.
- at alle medarbejdere udvikles og uddannes fagligt og personligt.
- at alle medarbejdere har et kvalitetsansvar.
- at operatørkontrol er den måde vores produkter internt kontrolleres på.
For vore kunder og omgivelser vil vi være kendt som:
- den virksomhed i vores branche der fortsat har viljen og evnen til at leve op til kundernes krav og forventninger.
- den virksomhed der via kundefokus konstant forbedrer leveringsperformance og priserne på vores ydelser/produkter til gavn for kunderne.
- den virksomhed der, hvis der opstår fejl eller mangler ved leverancer og/eller serviceydelser at afhjælpe dette hurtigst muligt, til mindst mulig gene for kunden.
For vore produkter og vores produktudvikling vil vi opnå:
- at produkter og serviceydelser leveret af Alfa Laval Kolding A/S er kendt og accepteret på verdensmarkedet og lig med kvalitet
- at kunder informeres om produkternes korrekte anvendelse med hensyn til dets muligheder og begrænsninger.
- at produkterne baseres på en kravspecifikation opstillet i dialog med vores kunder.
- at nye produkter først bliver frigivet til salg, når den tekniske dokumentation samt det salgsunderstøttende materiale er tilgængeligt og godkendt.
Vore leverandører vil vi udvikle til:
- et snævert og fortroligt samarbejde, som medfører en fortløbende kvalitetsforbedring, således at indgangskontrol af leverede produkter/ydelser er overflødig.